Türkce şiirler – sevgi şiirleri


BENİMSİN

DAYANILMAZ OLDU HASRETİN PAZAR
BU YOKLUĞUN BU ÖZLEMİN
SANA ÖYLESİNE BAĞLADIM
SENSİZ BURADA BEN BİR ÖLÜYÜM
ÇOK SEVDİĞİM TEK AŞKIMSIN
TÜM UMUDUM MUTLULUĞUMSUN
AŞKIN OLMADAN YAŞAMAM BEN
HERGÜNKÜ DÜŞÜM SENSİN
HİÇ SOLMAYAN GÜLÜMSÜN
SEVDİĞİM BİR TANEMSİN
SEN ŞU SEVEN GÖNLÜMÜN
TEK ÇARESİ DERMANIMSIN
GÜNDÜZÜM GECEMSİN
HİÇ BİTMEYEN ÇİLEMSİN
DÜNYALARA DEĞİŞMEM
TEK BENİM SEVGİLİMSİN..

(*(*(*(*(*(*(*(*(*

AĞLA


AĞLA GÖZLERİM AĞLA
ARTIK ZAMANI GELDİ
AĞLA GÖZLERİM AĞLA
GİDEN GERİ GELMEDİ
AĞLA GÖZLERİM AĞLA
GÖNÜL HAKTAN OLSADA
GÜNDEN GÜNE SOLSADA
AĞLAMAK ZOR OLSADA
AĞLA GÖZLERİM AĞLA
DERDİMİ DÖKSEM DAĞLARA
DÖNDÜM VİRAN BAĞLARA
BAŞIMI VURSAM TAŞLARA
AĞLA GÖZLERİM AĞLA

(*(*(*(*(*(*(*

TESELLİM OLSUN
ANLADIM GİT DİYORSUN İSTEMİYORSUN
ANLADIM BİTTİ BU AŞK BİTTİ DİYORSUN
MADEMKİ GÖZ YAŞIMI DİNDİRMİYORSUN
SON BİR DEFA GÜLÜMSE TESELLİM OLSUN
SEVGİLİM AŞKIM BENİ ÖLDÜRSE BİLE
İÇİMDE EN SON ÜMİT TÜKENSE BİLE
GÖZ YAŞIM ÖMÜR BOYU DÖKÜLSE BİLE
SON BİR DEFA GÜLÜMSE TESELLİM OLSUN
ANLADIM ARTIK BENİ TERKEDİYORSUN
ANLADIM GİDİYORSUN DÖNMEM DİYORSUN
MADEMKİ VEDA EDİP AYRILIYORSUN
SON BİR DEFA GÜLÜMSE TESELLİM OLSUN:

(*(*(*(*(*(*(*

HARAM OLDU


AŞK SÖZLERİN YALAN OLDU
SENİ SEVMEK HARAM OLDU
EĞLENİP GÜLEN SEN
OLANLARSA BANA OLDU
SEVİP MUTLU OLMAK VARKEN
GENÇLİĞİMİZ SOLDU ERKEN
ÖLÜRÜM AYRILMAM DERKEN
KAVUŞMAMIZ HARAM OLDU
GÖNLÜMDE DİNMEYEN FIRTINA KOPTU
BİRAZCIK MUTLULUK BANA ÇOKMUYDU
FELEK TUTTUĞUM DALI KURUTTU
OLANLARSA BANA OLDU
HARAM OLDU HARAM OLDU
SEVEN GÖNÜLLER KAHROLDU
ŞU KOSKOCAMAN DÜNYADA
BİZE GÜLMEK HARAM OLDU

(*(*(*(*(*(*(*

CANINA OKUYACAĞIM


AYDINLIK DÜNYAMI KARANLIK EDENİN
TEK BİR KELİME ETMEDEN GİDENİN
BÖYLE BİR AŞKIN BÖYLE BİR SEVGİNİN
CANINA OKUYACAĞIM
BEN KENDİ KENDİMLE BARIŞACAĞIM
MAZİYİ ANMAYACAĞIM,BUNA DA ALIŞACAĞIM
BELKİDE KALBİM KIRIK,BELKİDE BOYNUM BÜKÜK
BÖYLECE YAŞAYACAĞIM BUNADA ALIŞACAĞIM
ŞU MAHSUN KALBİMİN AHINI ALANIN
YÜZÜME GÜLÜPTE ARKAMDAN VUYRANIN
BÖYLE BİR HAYATIN BÖYLE BİR DÜNYANIN
CANINA OKUYACAĞIM
BİRGÜN BU KADERİMİN BU TALİHİMİN
CANINA OKUYACAĞIM
KIRIP AŞK ZİNCİRİNİ SÖKÜP YERİNDEN
ÖZGÜRLÜĞE KOŞACAĞIM SENSİZLİĞE KOŞACAĞIM

(*(*(*(*(*(*(*

HASRET


BİRGÜN BENİ BIRAKIP GİDECEĞİN BELLİYDİ
SEVMEK VARKEN DÜNYADA YANMAYA DEĞERMİ
MUTLULUK SEVİNCİMİ ALIP GÖTÜRDÜN BENDEN
SENİ SEVEN KALBİMİ KIRDIN BİNBİR YERDEN
GÜNEŞ BATIP KARANLIĞA GİRİNCE
SARAMADIM SENİ NEDEN GÖNLÜMCE
BİR TATLI SÖZ BEKLEDİM HEP ÖMRÜMCE
ÇOKMU GÖRÜP SÖYLEMEDİN SEVGİLİM
UZADI GECELER SABAHI OLMUYOR
BİTMİYOR SENELER ÇİLEM DOLMUYOR
BU HASRET BAĞRIMDA ALEV OLDU BENİ YAKIYOR
SÖZ VERDİ VEFASIZ SÖZÜNDE DURMUYOR
BİLİRMİSİN SEN BEKLEMENİN NE DEMEK OLDUĞUNU
BİLİRMİSİN SEN AŞKI, TANIRMISIN HASRETİ
UZAR GECELER BİTMEZ GECELER

(*(*(*(*(*(*(*

ÇOÇUK OLSAYDIM
AH BİR ÇOÇUK OLSAYDIM
PARKLARDA OYNASAYDIM
DERTTEN KEDERDEN UZAK
ARKADAŞLAR BULSAYDIM
BÜYÜDÜMDE NE OLDU
ÖMRÜM KEDERLEDOLDU
ÇOÇUKLUK GÜNLERİMİ
GÖNLÜM HEP ARAR OLDU
UMUTLARIM YEL OLDU
GÖZ YAŞLARIM SEL OLDU
YAŞAMAK AZAP OLDU
AH BİR ÇOÇUK OLSAYDIM
SELLER GİBİ CŞARDIM
KANATLANIR UÇARDIM
BU DUYGULAR İÇİNDE
AH BİR ÇOÇUK OLSAYDIM.

(*(*(*(*(*(*(*(*

ANLAMADIN BENİ
DİZLERİNE KAPANIRDIM
YALVARIPTA YAKARIRDIM
BEN SENİ ÇOK SEVİYORDUM
SEN BUNA ALDIRMIYORDUN
ZAMAN ZAMAN KIRDIN BENİ
ANLAMADIN BU SEVGİMİ
DÜŞTÜĞÜM AŞK DERYASINDAN
BIRAKTIN SEN ELLERİMİ
SİLDİM SENİ YÜREĞİMDEN
AZMI ÇEKTİM BU SEVGİDEN
DÖNERİM DİYE BEKLEME
DÖNMEM ÖLSEM KEDERİMDEN

(*(*(*(*(*(*(*(*

PARAMPARÇA
NE KADAR SEVDİĞİMİ BİR BİLE BİLSEYDİN
BİRAZ OLSUN SENDE BENİ SEVSEYDİN
ELLERİN SÖZÜNE İNANMAZ OLSAYDIN
KALPLERİMİZ ŞİMDİ BÖYLE PARAMPARÇA OLMAZDI
GÜZEL GÖZLERİN BENDEN BAŞKASINA BAKMASAYDI
TATLI BAKIŞLARIN BENİ ALDATMASAYDI
O ACI SÖZLERİN HAYELLERİMİ YIKMASAYDI
SEVGİMİZ ŞİMDİ BÖYLE PARAMPARÇA OLMAZDI
DELİ GİBİ SEVEN BU KALBİMİ KIRMASAYDIN
KEŞKE KARŞIMA HİÇ ÇIKMASAYDIN
SENDEN BAŞKASINI SEVEMEYECEĞİMİ ANLASAYDIN
AŞKIMIZ ŞİMDİ BÖYLE PARAMPARÇA OLMAZDI
BİRGÜN OLSUN SEVMEYİ DENESEYDİN
BENİ BIRAKIP ELLERE GİTMESEYDİN
SONSUZ SEVGİME KARŞILIK VERSEYDİN
YOLLARIMIZ ŞİMDİ AYRI OLMAZDI

(*(*(*(*(*(*(*(*

Bir cavab yazın

