تورکی شعر اس ام اس لر


بیر سلام وئردیم اورکدن من سنه

جوابین سویله گلسین سن منه

مین دفه سئوگی سوزون من سویله دیم

سن دِه بو سوزلردن آرتیق بیر دنه

سؤز : وحید شکرزاده


زهر هیجران ایچمیشم من یار اوچون

جان و جاندان کئچمیشم دیلدار اوچون

ایندی دردیمین طبیبی تکجه سنسن

ائیله درمان سن بوگون بیمار اوچون

سؤز : وحید شکرزاده


یار سنی من سسلییرم

گونده یولون گؤزلییرم

آللاها من آند ایچیرم

تکجه سنی ایستییرم

سؤز : وحید شکرزاده


گوزل گوزل گوزل سن

شیرین شکر عسل سن

گوزللیک ده گوزل یار

آغیزلاردا مثل سن

سؤز : وحید شکرزاده


آل الیمدن ساری گول

یاری آغلا یاری گول

گولمه دین سن ویصالدا

آیریلیقدا باری گول

سؤز : وحید شکرزاده

*******************

نوتفه سی پاک اولانلارین غیرت میللیسی گرک

آنا دیلین دیریتماغا قلملی دیللیسی گرک

اوتوز اوچونجی لهجه لی یوز ایلدی خانلیق ائیلییر

قل یاشاما اوچومجی دیل ائلین سیجیللیسی گرک

2 Cavab

  1. آغلارام یاشیم یاشیم گئدیر
    دورسام یولداشیم گندیر
    گئچمرم گوزل دوسدان
    بولسم کی باشیم گئدیر

  2. قشقایی الینی دنیز قیاس اِد
    چارخانا چارخانا برقرار اُلور

Bir cavab yazın

