ای منی مجنون ائلیین + وحید شکرزاده vəhid şükürzadə ey məni məcnün eliyən


دوزلو اوغلان وبلاگلارینین یاخشی اولماقی اوچون آتیل باتیل فروشگاهین دان آلیش وئریش ائدین

سنی سئویرم

Ey məni məcnün eliyən

Ey məni divanə edən görüm ki şeyda olasan

Səndə mənim dərdə düşüb əsire sevda olasan

O qara gözlərlə gözəl sən məni rusva elədin

Görüm ki sən aşiq olub dunyada rusva olasan

Eşqidə divanəliğim salıbdı dillərə məni

Görum ki divanə olub dillərdə peyda olasan

Damcı qədər sevgini sən ürəkdə dərya elədin

görüm ki səndə mənə tay ürəkdə dərya olasan

Ayrı salıbdı dunyadan könlümü eşqin gözəlim

Görum ki ey yar mənə tay tariki dunya olasan

Izafə söz bəsdi bugün qoyki deyim sön sözümü

Ey məni məcnün eliyən görüm ki leyla olasan

Şair : Vəhid şükürzadə

سئوگی

ای منی مجنون الیین

ای منی دیوانه اِئدن گُوروم کی شیدا اُولاسان

سن ده منیم درده دوشوب اسیر سئودا اُولاسان

اُو قارا گؤزلرله گوزل سن منی روسوا اِئله دین

گُوروم کی سن عاشیق اُولوب دونیادا رسوا اُولاسان

عشقیده دیوانه لیغیم سالیب دی دیللره منی

گُوروم کی دیوانه اُولوب دیللرده پیدا اُولاسان

دامجی قَدَر سئوگینی سن اورک ده دریا اِئله دین

گُوروم کی سنده منه تای سئوگی ده دریا اُولاسان

آیری سالیب دی دونیادان کونلومی عشقین گوزلیم

گُوروم کی ای یار منه تای تارک دونیا اُولاسان

ایضافه سؤز بسدی بوگون قوی کی دییم سُون سوزومو

ای منی مجنون اِلیین گُوروم کی لیلا اُولاسان

شاعیر : وحید شکرزاده

Bir Cavab

  1. چوخ گوزل/تا دونیا وار اوزوز گولسون

Bir cavab yazın

