قیزلار ایسته ییر منی وحید شکرزاده + qızlar istəyir məni Vəhid Şükürzadə


دوزلو اوغلان وبلاگلارینین یاخشی اولماقی اوچون آتیل باتیل فروشگاهین دان آلیش وئریش ائدین

هارداسان

Qızlar istəyir məni

Nə olub nələr çönüb . qızlar istəyir məni

Biri qöz vurur mənə . biri səsləyir məni

Biri naz eyləyiri . biri istədir özün

Biri qəmzəylə baxır . biri yandırır məni

Biri telfonun verir . deyir zəng et mənə sən

Biri gül verir mənə . biri dindirir məni

Biri şeir deyir mənə . biri namə göndərir

Biri sms vurur . yazır gözləyir məni

Belə bir gül oğlanı . niyə sən istəmisən

Bilmirəm hansı yetim . sənə pisləyir məni

bax Mənə hammi bugün . gözlərində yer verir

Qalmışam bu qız niyə . yenə istəmir məni

Şair : Vəhid şükürzadə

sani seviram

قیزلار ایسته ییر منی

نه اُولوب نه لر چُونوب ، قیزلار ایسته ییر منی

بیری گؤز وورور منه ، بـیری سسله ییر منی

بیری ناز ائیله ییری ، بیری ایسته دیر اُوزون

بیری غمزیله باخیر ، بیری یاندیریر منی

بیری تیلفونون وئریر ، دییر زنگ اِئت منه سن

بیری گول وئریر منه ، بیری دیندیریر منی

بیری شعر دییر منه ، بــیری نامه گُونده ریر

بـــیری اس ام اس وورور ، یازیر گؤزله ییر منی

بئله بیر گول اوغلانی ، نیه سن ایسته میسن

بیلمیرم هانسی یئتیم ، سنه پیسله ییر منی

باخ منه هامّی بوگون ، گوزلرینده یئر وئریر

قالمیشام بو قیز نییه ، یئنه ایسته میر منی

شاعیر : وحید شکرزاده

ista mani leila

3 Cavab

  1. Çok güzel bir şiir Vahid Kardeş. Anlaşılan bu günlerde aşk acısı çekiyorsunuz.🙂 Şirin Türkçenizden şirin bir şiir çıkmış. Elinize sağlık.
    Selamlar

  2. eldim ama özge dile yazmaram şeirizi tapmadim!
    gözel siteiz var
    saq yaşiyasuz

Bir cavab yazın

