ده ای جیران وحید شکرزاده + De ey ceyran Vəhid Şükürzadə


دوزلو اوغلان وبلاگلارینین یاخشی اولماقی اوچون آتیل باتیل فروشگاهین دان آلیش وئریش ائدین

seni seviyorum

De ay ceyran

Gözəl yarım de sən axər ki məndən nə xəta gördün ?

Məni sən tək qoyub getdin məgər cana cəfa gördün ?

Xəta yapdım məni oldur vəli axər bu nə ınsaf

Ki hıcran dərdini ey yar mənim cürmə səza gördün

De ey ceyran mənim çirkin bu zahirdən xoşun gəlmir ?

Və ya inki bu müddətdə məni sən bi vəfa gördün ?

Sənə qaldım ki kim böylə məni pisdən də pis etdi ?

Ki məndən ayrı gəzmağı özünə sən rəva gördün

Gözəl söylə mənim bu şeytənətlərdən çəkildin sən ?

Və ya inki məni axər özündəndə bəla gördün ?

Sözun əslin mənə sən de və gər nə bil budur fikrim

Məni sən şah bilirdin lik gəlib birdən gıda gördün !

Şair : vəhid şükürzadə

سنی جانا سئویرم من

ده ای جیران

گؤزل یاریم ده سن آخر کی من دن نه خطا گؤردون ؟

منی سن تک قویوب گئتدین مگر جانا جفا گؤوردون ؟

خطا یاپدیم منی اُؤلدور ولی آخر بو نه اینصاف

کی هیجران دردینی ای یار منیم جورمه سزا گؤردون

ده ای جیران منیم چیرکین بو ظاهیردن خوشون گلمیر ؟

و یـا این کی بو موددت ده منی سن بی وفا گؤردون ؟

سنه قالدیم کی کیم بویله منی پیس دن ده پیس ائتدی ؟

کی من دن آیری گزماغی اُؤزونه سن روا گؤوردون

گؤزل سویله منیم بو شیطنت لردن چکیلدین سن ؟

و یا اینکی منی آخر اُؤزون دن ده بلا گؤردون

سؤزون اصلین منه سن ده وگرنه بیل بودور فیکریم

منی سن شاه بیلیردین لیک گلیب بیردن گدا گؤردون

شاعیر : وحید شکرزاده

تاتلیسان

Bir cavab yazın

