گئدیرم وحید شکرزاده + Gedirəm Vəhid Şükürzadə


 

دوزلو اوغلان وبلاگلارینین یاخشی اولماقی اوچون آتیل باتیل فروشگاهین دان آلیش وئریش ائدین

Gedirəm

Gedirəm özgə yarın şəm’inə pərvanə olam

Sevgimə layıq olan dilbərə divanə olam

Bilmədin qədrimi sən çoxlu mənə zülm elədin

Gedirəm ey daş ürək mən sənə biganə olam

Aqiliydim sənin eşqində belə mən dəli oldum

Yoxdu ımkan ki dönüb bir daha fərzanə olam

İndi ki üz çevirib taleyi fərzanaliğim

Gedirəm mən mey içəm sakini meyxanə olam

Mənə leyla gerək olsun nə gözəl sevməli yar

Gedirəm məcnuna tay eşqidə əfsanə olam

Demədim bunları ta sən mənə duşman olasan

Bilginən istəyirəm mən kimə cananə olam

Şair Vəhid Şükürzadə

گئدیرم

گئدیرم اؤزگه یارین شمعینه پروانه اولام

سئوگیمه لاییق اولان دیلبره دیوانه اولام

بیلمه دین قدریمی سن ، چوخلی منه ظولم ائله دین

گئدیرم ای داش اورک من سنه بیگانه اولام

عاقیلیدیم سنین عشقینده بئله من دلی اولدوم

یوخدی ایمکان کی دؤنوب بیر داحا فرزانه اولام

ایندی کی اوز چؤووروب طالع فرزانه لیغیم

گئدیرم من می ایچم ساکین میخانه اولام

منه لیلا گرک اولسون ، نه گوزل سئوملی یار

گئدیرم مجنونا تای عشقیده افسانه اولام

دئمه دیم بونلاری تا سن منه دوشمن اولاسان

بولگونن ایستییرم من کیمه جانانه اولام

شاعیر : وحید شکرزاده

Bir cavab yazın

